Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě OH DOG, provozovaném společností

Anpela ONE s.r.o., se sídlem Revoluční 593/26, 795 01 Rýmařov,

IČO: 293 96 913,

zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 38481

(dále jen „prodávající“).

 

Kontaktní údaje:

📧 ohdog@seznam.cz

📞 +420 [doplníš číslo]

 

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti (dále jen „zákazník“ nebo „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na adrese www.ohdog.cz.


2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Objednávku může zákazník provést prostřednictvím e-shopu po vyplnění všech požadovaných údajů.

  2. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.

  3. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím e-mailem.

  4. Ceny uvedené na webu jsou konečné, včetně DPH (pokud je prodávající plátcem DPH).


3. Platební a dodací podmínky

  1. Zákazník může zvolit jednu z následujících platebních metod:

    • online platba kartou prostřednictvím Shoptet Pay,

    • bankovní převod na účet č. 2933342319/0800,

    • dobírka při převzetí zboží (pokud je nabízena).

  2. Zboží odesíláme po přijetí platby nebo při volbě dobírky do několika pracovních dnů.

  3. Aktuální ceny dopravy a možnosti doručení jsou uvedeny v sekci „Doprava a platba“.


4. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

  2. Pro odstoupení může zákazník využít e-mail info@ohdog.cz – do zprávy uveďte číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz.

  3. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a v původním obalu.

  4. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

  5. Peníze budou vráceny do 14 dnů od doručení vráceného zboží.


5. Reklamace a záruka

  1. Na zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců.

  2. V případě reklamace nás kontaktujte na info@ohdog.cz – domluvíme se na dalším postupu.

  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení zboží.


6. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků výhradně pro účely vyřízení objednávky, účetnictví a komunikace.

  2. Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.


7. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od [doplň datum spuštění e-shopu].

  2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit – jejich aktuální znění je vždy dostupné na webu www.ohdog.cz.

  3. Veškeré spory lze řešit mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).


🐾 Děkujeme, že nakupujete u nás a děláte svému parťákovi radost s OH DOG!